Computer is still not working..
Boooo!!!!
&still using SIS's laptop..
Well school was FINE today.
Get to know ENGLISH result!
At last that teacher finally marked the papers..
Overall pass..
&i had a TEACHER-PUPIL conference..
It was my turn today..
Learnt new chapter,in MATHS.
But something just PISSED ME!!
I'll tell you in the next paragraph..
After school went to I n I room to meet the author of the book "SAGA"
MR.ISHAK LATIF..
He was quite friendly&at the same time joke around..
He's publishing a new series of the book "RONA"..
Sure,i tell you all,i gonna purchase that book..
Hahaha..
Ok,now i'll tell you why i'm pissed..
This may contains malay language:
Eh,pompan,relek one corner..
Merepek sia,pasal aku tak bbual dgn kau,kau nak panggil aku B****..
Kau pikir kau banyak nye baik?
Da terlalu banyak dosa,nak tambah lagi dosa..
Aku bukan nak HINA ke ape,kau pikir kau sape nak panggil orang macam gitu?!!
Pergi CERMIN diri kau dulu,baru boleh panggil aku B****..
Eh da lah eh,aku da malas nak layan orang macam kau..
Kau nak kite sume kawan dgn kau balik,UBAH PERANGAI TU!
Jgn asal boleh bbual WORLD!!
Kalau ye pun nak TIPU,pikir dulu sebelum kau bbual,kau expect kite sume nak percaye kau nye WORDS..!?!
Da lah aku malas nak masuk campur hal kau lagi..
Hidup kau,kau jaga lah sendiri!
I don't have time to waste my anger on you..
BUANG MASA AKU AJE!!
&now i feel feverish..
Boooo!!!
I can feel the temperature securing in body..
&i feel like going to the bath-tub that is full with ICE!!
P/S:imtty:(........
Tuesday, August 26, 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment